LoVe

LoVe

Friday, July 30, 2010

~KaTiLKu RoBoH~



sekali lagi, aku telah membuat kejutan..
pd suatu malam yg dingin..
setelah di siang harinya bergelumang dgn kelas2 smpai penat2~
manakala di petang nya pula berhoki2 di kompleks sukan..


hasilnya..
pd malam itu..
aku secara tdk sengaja..
dgn gaya sdg merehatkan diri yg kepenatan..
tibe2~ booomm!!kebabooo~
bunyi dentuman yg cukup kuat dr kamarku..
katilku TER'roboh' secara tdk sengaja..
aku yg kepenatan tbe2 segar bugar..


persoalannya..adakah aku ini ter'ganas' sedikit di mlm itu..
haish!!
no komen..
tp aku dpt hadiah baek punye..
gelak2 ketawa dr housemate2 ku yg sengal..
ikha, fida, watif, sue..
cekadak rasenye perasaan di mlm itu..
sob3~


hasilnye..aku tdow di atas katil yg rendah pd mlm itu &
seterusnye..huahuahua3~

No comments: