LoVe

LoVe

Friday, July 2, 2010

~ seksyen 9 ~

assalamualaikum wbt.. =)
*gaya alim*

tregedi ini tdk dirancang..
ni pon Hasla yg ajak aku..
kebetulan time 2..
bgun tdow, on9 je..
xmakan pe lg..
dye ajak kuar g teman dye jumpe membe kat sec9..
aku pon bersiap2 la semacho yg bole..
=P

mkn kat gerai tepi2 2 je..
aku kekaguman..
*mata celik luas2*
walopon gerai bodo2 je..
tp makanan kat c2..
besh2~

aku membaham rojak..
jeng3~
*jalan2 cari makan btol*

ni la Hasla..
yg nga duduk 2 la membe dye..
dye help2 abg dye baiki kasut kat sini sementara cuti sem nie..
aku kekaguman lg skali..
*mata celik lg luas*

ni plak..
secara tbe2..
muncul disebalik jalan raya..
singgah mkn..
kebetulan ujan da..
dowg mkn kat sane trus..huhu
aku xkenal pom dowg nie..
tp yg pasti budax uitm..
dowg MPP fakulti FSPU kot..
*law dowg xtipu aku ar*
n most important..
sume budax kelantan!!
huhu~
*bangga sekejap*
tata dlu yea~
(n_n)

No comments: