LoVe

LoVe

Monday, August 2, 2010

~suKaN aNTaRa FaKulTi~

salam..=)
it's my hobby..hobby to involve in so many activities that i want..
and what the most important one is..in sport!!

weeeeee~
aku join sukan antara fakulti..SAF..
aku berjaya memboloskan diri ke dalam team hoki & futsal wanita fakulti sains komputer & matematik (FSKM)..

hoki plg utama..
coz taun lepas FKE xleh nak anta wakil hoki wanita coz xcukup owg..

so..aku berjaya menebusnya pd sem ini..
& amat diketahui umum yg team hoki FSKM bkn calang2 team..hihi =p

futsal..
1st weekend SAF..
training after training after training..
& the day we waiting 4 have come..best gler maen..
walaopon penat dgn training mlm2..
tp kteowg ttp enjoy!!
walopon kteowg xmenang byk..(ade je menang sikit2)
kteowg tetap hebat keraan berjaya mempamerkan aksi2 yg dashyat ketika bermaen~
lihatlah aksi2 ini..


hoki..
2nd weekend SAF..
ni part plg best lam idop aku..
yeehaaaa!!
training tiap2 ptg..
law aku ade koko sekalipon, aku ttp g koko..hehe~
tp pas abes je koko..terus pecut g hoki..
itulah aku..
kegilaan terhadap hoki sejak skolah menengah..

perlawanan berlangsung di kompleks sukan negara..
Stadium Hoki Tun Razak, Jalan Duta..bkn calang2 tempat k..
hari pertama lawan..
kteowg la juara kumpulan!!
hari kedua lawan..kteowg asyik memang je..
sehingga melayakan diri ke semi final..
pertemuan dgn FEDU..sgt susa wooo~n kteowg dpt tempat ke3!!
final FEDU vs FSSR..mmg FEDU patot menang pon..
so..saksikanlah kami semua2 ini..

wajah2 ceria selepas kemenangan yg berganda2..
weeee~

lunch time!!
best woo coz di'sponsor' sepenuhnya..

akhirnya..kemenangan milik kami!!
hahaha~
tempat ke3 pom menang gak an?

medal kesayangan..
best maen hoki!!

as a conclusion..
next year our team will 'boom' dat hockey stadium again..
salam..
tata!! (n_n)