LoVe

LoVe

Thursday, January 26, 2012

bye-bye perlis

Assalamualaikum..

sudah tiba masanya utk mengucapkan selamat jalan kpd Dira..
haha~

mahu balik Shah Alam la..
byk keje menanti di sana..



sweet memory at Perlis..
InsyaAllah, nt dtg lg..
(n_n)

keropok Mak Tam

Assalamualaikum..

last day kat perlis..
merayap ke kampung seberang jap..hehe~





masa jalan nak balik rumah tu, ternampak Mak Tam tgh menjemur keropok-keropoknya..
maka, Dira yg mmg da lama mengidam nak menolong Mak Tam tdk melepaskan peluang keemasan ini.. ^^





jgn ditanya mengapa diri ini semakin berisi..
seminggu kat perlis woo, makan sodap2 setiap waktu dan ketika..
mana tak tembam cik kiah oii..

(n_n)

Sunday, January 22, 2012

bersantai seharian

Assalamualaikum..

seronok bersantai seharian..
bermain buaian sambil melayan karenah budak-budak.. ^^





berjalan-jalan sambil menghirup angin petang..








enjoynya..!!

(n_n)

Saturday, January 21, 2012

Hutan Lipur Bukit Kubu

Assalamualaikum..

pada hari ini kami menjelajah ke hutan lipur..
oh yeah~
^^













Sedapnya Lunch!

Assalamualaikum..

memandangkan Dira skrg berada di perlis so makanannya pun sodap2 la semua..
jgn jeles aw~





mmg kecur air liur la dibuatnya..
selamat makan2..yeay!
(n_n)

Friday, January 20, 2012

merayap di perlis

Assalamualaikum..

dapat jugak merasa merayap kat perlis ni dgn kereta..yeay!
thanx to Ashraf kerana sudi membawa kami jenjalan.. ^^

















law nak tahu Ashraf ni lah skandal sy masa kat perlis..haha~

jgn jeles ae..
(n_n)