LoVe

LoVe

Monday, July 19, 2010

~SeMiNaR @ INTEC~

15 Julai 2010..
pelajar2 baru FSKM diwajibkan menghadiri seminar sahsiah rupa diri & taklimat dekan..
bertempat di Dewan Besar INTEC seksyen 17..

penceramah pd hari itu..
yg juga merupakan pensyarah bg subjek philosophy aku..
aku setia bersama program ini dr pagi smpai ptg..
dpt mkn free lg..
wallaweiii!!
haha~

suasana dewan yg cukup harmonis..
kerana mengenakan warna ungu yg mrupakan warna kegemaranku..
chewah~

pelajar2 baru..memenuhi ruang2 yg ada..
(rajin btol dowg datang, maklumlakan..WAJIB~)
=p

tempat kegemaranku walau di mana jua aku berdiri..
perpustakaan INTEC yg tersergam indah..

manakala..
18 Julai 2010..
sekali lagi pelajar2 baru diwajibkan menghadiri program pemantapan wawasan..
di tempat yg sama..
tp sesuatu telah berlaku..
aku telah membuat kejutan pd hari tersebut..
disebabkan aku ada training futsal ptg 2..
so, aku menyusup keluar kira2 lps waktu lunch..
haha~
well..kedatangan kan hanya diambil pd sebelah pagi..
kui3~
padahal akak2 fasi da pesan da..
program ni wajib..
tp..aku ni kan...
paham2 jela~
aku lah budak nakal tu!!

No comments: