LoVe

LoVe

Thursday, July 1, 2010

~ MaKaN LaGi ~


aku budax kuat mkn..
so..
aku suke mkn..
tp!!
aku kuar mkn mlm2 je..
2 pon law kak dina ade..
law x..
smpai kapan pon..
aku xkuar rasenye...
uhuk2~
sob3~

jeng2..
lokasinya adalah di restoran khalifah sec7..
kedudukannya amat strategik sbb dlm area pst komerSIAL.. =P
amat betepatan sekali bg pelanggan2 yg inginkan kelainan~
haha!!
*aku rase mcm mengendalikan segmen jalan2 cari mkn je*

pada malam yg penuh twinkle2 little star itu..
aku memesan sepinggan (bkn dua pinggan ok)
nasi lemak telur mata goyang..
hehe~
sodap2..nie mmg feveret aku law pg restoren nie..


selain drpd itu juga..
restoran ini menawarkan pelbagai jenis minuman yg berkhasiat..
*aceceh ayat skema nak mampos..*

maka..nak dipendekkan cite..
aku minum..
MILO!!
yeah2~
utk kecergasan anda~
terbaek dr ladang..
(n_n)

No comments: