LoVe

LoVe

Saturday, September 4, 2010

~uN-0rDiNaRy~

hari yg tak spt biasa..malah agak byk keanehan..aku bgn lambat ari ni sbb smlm stay up gara2 nak tgk drama korea 'you are beautiful'..selepas selesai mandi & basuh baju semua..aku bersiap utk masuk ke uitm..konon2 nak g on9 kat kolej mawar la..tp entah mengapa, leowhite tak detect wifi uitm pon..so, aku bertukar lokasi..menuju ke NR, utk try wifi kat situ plak..otw aku ke sana, aku berjalan melintasi DC..mak aii!! sepasang kapel (taik kucing btol) tanpa segan silu berpelukan..aku pandang la dgn mata terbeliak & terperanjatnya..ingatkan dowg nak stop..tp makin menjadi2..aku bwat muka menyampah & blah dr situ..

setelah smpai di NR..situasi masih sama..aku xdpt on9..tp ada satu peristiwa yg berlaku di situ..sepasang kapel bergaduh dpn aku..ntah la puncanya ape..but based on my observation, dowg tdk menggunakan kaedah 'duduk & bincang'..makin lama makin menjadi2..aku diam je & nak tgk ape kesudahannya..ada la sket2 mcm dlm drama tv tu..aku pulang dgn perasaan geli hati sambil tersenyum..

setelah smpai di rumah, aku segera meletakkan bag lappy aku & bergegas bersama zack utk ke bazar membeli juadah berbuka..(setelah seminggu xpose, ari ni da bole pose akhirnya) =p
otw tu, kami singgah di kedai spek & aku membuat tempahan spek baru..power aku da bertambah..kanan da jd 75, tp kiri masih same 100..tp kdg2 kwn2 aku pelik gak, nape la xpakai contact lens je..bkn aku tak mampu, tp aku tak sukelah!!

time otw ke bazar tu..kami nmpak pelangi berwarna-warni!!
weeee~

kami beli je kat bazar tu walopon da lewat sgt da..azan da dilaungkan tp kami masih lg kat situ..so, kami pon 'stop & eat' kat sini jelah!!

tu dio..minum air sukan..(air milo)
*kat belakang tu tersergam indah i-city*

padang yg sgt luas..ble bwat kenduri kawen kat sini nt~
(sape2 yg nak kawen dgn aku make sure ada padang yg luas) =p

(mencapap di blog sendiri)

kami pulang ke rumah setelah rasa kenyang sedikit..mkn ala kadar je dlu..nt sambung mkn lg..
part plg best ialah berterawih bersama jiran2~
yippi99~

jom2 pg surau..
(sempat lg posing budax2 nie..)

surau sudah tdk ramai dikungjungi pd akhir2 ini kerana kebanyakan makhluk2 sudah pulang ke kampung halaman..
(maklumlah..raya da dekat..)

so..this is my un-ordinary day..
(n_n)

No comments: