LoVe

LoVe

Thursday, September 23, 2010

~ Qada Puasa ~

semangat nak qada puasa awal2..huhu~
bermula pd hari isnin, ketika hari berkelas pertama selepas cuti raya..
hari pertama aku berbuka puasa di barra..mkn meehoon grg je..best!!

hari kedua..berbuka di D seven..mkn tomyam wooo~

senyum tak abes2..

cik kak ni mengalahkan org yg pose..haiyo~

tomyam ini sy yg punya!! hihihi~
best gler tomyam nye..

hari ketiga berpuasa..mengubah haluan lokasi terbaru..
restoran salmie manja..bwh umah aku je pon..
tp aku xpenah mkn kat c2..
ni baru nak try..bole la..
tp xbape nak best..

menukar style bertudung..saje nak try tudung express..

menunya ini mcm rupanya..

feveret aku da sampai!!
kuey teow kungfu!! hiyak3!!
jom kte berkungfu~

adakah anda perasaan? nasi lsg tdk ada..
aku sdg berdiet skang..menyedari aku semakin tembam selepas raya..aku mengharamkan nasi ke dlm menu aku maybe utk 2 bulan..jom diet!! (n_n)

No comments: