LoVe

LoVe

Sunday, September 26, 2010

~ Dinner @ seksyen 2 ~

segmen mkn2 diteruskan lg..
hari nie merupakan hari ahad..so spt biasa, law xda clas kami menghabiskan masa di library..samada di PTAR 3 @ PTAR 4..

setelah seharian di PTAR..kami mengubah hala pd malam itu..aku yg mmg selalu menjadi tukang bwat keputusan terasa ingin mkn mlm di sec2..maka si zack yg mmg menjadi pengikot setia pon ikt la je aku ni..hujan pd ketika itu..tp itu tdk menjadi masalah..law aku kata aku nak sesuatu tu, xkira la, ujan ke, ribut petir ke, banjir lumpur ke..aku teruskan niat aku jgk..no one can stop me..bcoz i know what i want^^

inilah menunya yg kami tenung2 jeling2 setelah turun dr bas..
keputusan dibwat agak lama..
hasilnya..beberapa minit kemudian, keluarlah makhluk2 ni sume di sebalik dapur yg berasap2 tu..

kuey teow ladna ni aku yg punya^^

si zack ni mmg suka yg bungkus2..kuey teow pataya..
makanan aku best..tp yg zack punye, kureng~
sekian~

No comments: