LoVe

LoVe

Monday, August 30, 2010

~BeRBuKa @ D zart~

assalamualaikum..
sekali lg berbuka puasa di luar rumah..
manager kali ini adalah cik sue..
dye yg ideakan ini semua..
tp tempatnya aku yg pilih & arrangekan..
haiya~


lokasi pd kali ini adalah di restoran D zart..
ini menunya..
harga yg amat berpatutan..
punya la awal aku dtg..(awal la sgt)
manager pon smpai da dkt pkol 7 da..
tbe2...

SURPRISE!!
aku dpt hadiah lg..huhu~
walopon terlambat tp xpe..
aku sukelah!!
=)


happy birthday to me.. =p
thank you sue!!

kehadiran kali ini amat memuaskan..
lima org semuanya..
aku, zack, fida, sue & watif.. =)

apabila geng2 kelate berkumpul..(except zack >> ganu)
maka restoran ini bagaikan nak runtuh..
langit mulai gelap tbe2..(walhal da malam)
kami bergembira pd ari itu sambil membincangkan isu2 semasa ttg kelantan..
hidup negeri parti pembangkang!!
yeah~
salam..
(n_n)

2 comments:

zulhilmi said...

pasni try restoran pora plak..haha

Unknown said...

huh? restoran pora?? katne tuh?