LoVe

LoVe

Sunday, August 15, 2010

~TeMaNi aKu KeTiKa iNi~

bersamamu..
walau kemana jua~
hihihihi~
ni sume2 yg menemani aku selama ini..
teman yg plg setia setakat ini..

1st..
cammy kesygan aku..
ni hadiah dr abah time dpt offer nak study kat uitm shah alam dulu2..



2nd..
fon sony W350i..
feveret kaler aku..
beli masa awal2 kat uitm shah alam dulu..
gara2 aku nak pakai 2 num..
coz baru nak guna upax..
aku suke ni sbb ley simpan lagu byk2..
mostly lagu2 indie band yg aku suke ade lam nie..


3rd..
gfon LG KP105..
beli sbg sparepart coz fon nokia kau bwat hal time 2..
feveret aku jgk coz kaler putih..
aku suke yg nie sbb ley wat dgr radio..
mostly time aku nga bosan2 kat clas, aku dgr radio je..



4th..
nokia 5300 xpress music..
ni pemberian drpd mak sedara aku time aku dpt byk A dlm SPM..
& dpt offer masuk matrik Kedah..
ni plg lama bersama aku..
aku suke yg ni sbb ley amek pic cun2 & ley simpan lagu gak..
byk kenangan2 manis lam nie..



5th..
laptop sony vaio E series..
ni baru je dpt..
my LeoWhite..
sgt2 macho..

aku syg kowg2 sume..
xkira la family bg ke @ aku beli sendiri ke..
coz kowg da jd sebahagian drpd idop aku..
aku akan jaga kowg molek2~
walopon kowg suka wat hal (lagi2 fon nokia & sony)
kowg ttp dlm jagaan aku..
bkn mudah aku nak buang kowg..
apatah lg nak jual ke..
once u all step into my life..
dats mean u all step into my heart 2..
forever!!
(n_n)

No comments: