LoVe

LoVe

Friday, August 13, 2010

~BinTang~

tbe2 terdetik rasa nak shopping snek cket bg menemani aku di kala malam menjelma bersama2 buku2 pelajaran..aku suka menggigit..so, mlm b4 dis..xda ape nak digigit..tu la pasal, aku plan g shopping benda2 utk digigit2 cket..pas abes je koko ptg 2..pas buke pose kat bilik Iffah..aku msg Ikha swoh teman..dgn uniforn kesatria 2~

lihatlah ape yg telah aku kebas secara sengaja kat pasaraya Bintang tuh..


snek perisa piza..perisa durian..roti ikan bilis pedas2..

coffeemix..mmg aku suka minum kopi..


cari2..last2 jumpe gak..biskut beras..aku mmg suka mkn ni sejak skolah menengah lg..time matrix pon same..xkisah cap ape..janji sedap..


tgk nie..smpai dua aku kebas..hehe..bole habis dlm masa 24 jam je biskut beras 2..
aku suka rasa kemasinannya..
well, aku hidop bahagia mlm 2..sbb bole gigit2~
(n_n)

No comments: