LoVe

LoVe

Saturday, October 16, 2010

♥ TesT SuDaH TaMaT

mood : fuh..leganya..
lokasi : di segenap lubuk hati & perasaan..

agenda : enjoy sekejap b4 final exam..

yeah!! itu yg kita cari~
baru je tamat test yg terakhir utk sem nie..
C++ programming!!

b4 test td..aku duk ngadap buku nie la..
yg aku pinjam kat library>>PTAR4..
last2 aku da naek alergik, aku biar je..malas nak layan lg..haha~
tp mggu ni mmg celaka gler ah..
mana taknya..planning kat kalendar aku mggu ni penuh dgn dakwat2 hijau (menandakan ade test & kuiz..) bkn lg dakwat hitam cam bese..
start drpd...

monday -------> kuiz MAT 423
tuesday ------->test MAT 423
wednesday--->test ACC 106
thursday------>kuiz MAT 421, kuiz CSC 415, test MAT 421
friday-----------> test HBU 111
saturday------> test CSC 415

itulah dia kelebihan student2 yg amek BSc Mathematics nie..
sekali free, mmg freedom!!
bila da start test & kuiz, mmg papadom!!
kepala aku ni mcm nak jahanam mggu nie..
law sehari x ngadap buku mmg tak complete hidup ini..
cewah^^


well..agenda seterusnya??
enjoy kat JB nt bersama buku2 ACC 106 & CSC 415 yea..
sekian..tata!!
(n_n)

No comments: