LoVe

LoVe

Friday, October 8, 2010

~showdown of champions~

apakah ini?? xyah ckp byk..malas nak menaip..tgk jela pic2 nie..

ketika baru smpai di stadium melawati shah alam..aku bersama clasmetku..

ni bile da dpt masuk ke dlm stadium tenis..ada yg diwajibkan pg..ade yg saje2 nak pg..aku ni wajib + saje2 nak pg = suka hati aku lah!!

tajuknya anda semua dpt lihat spt yg tertera di tiket ini..malas nak explain pjg2..(aku dilanda mood malas melampau2..)


ni hah seat aku..sekali dpt no. plg2 ferevet aku..88!! law kowg pasan..emel aku mmg mggunakan no. nie..ada sesuatu disebalik no.88 nie..(aku je yg taw, biarlah rahsia..)

2 org perempuan melayu terakhir nie..clasmet aku..Iffah & Wani..nt aku bakal ke johor >> rumah Iffah..atas agenda2 yg tertentu..

ni la rupa stadium tenis itu..court je yg lawa sbb kaler purple (feveret aku lagik..)

hah..ni plak manusia yg bernama Anna Kournikova & Goran Ivanisevic (apsal la susa sgt nak sebot nama dowg nie..)
dowg nga melawan beregu campuran Martina Hingis & Ivan Lendl..
aksi2 dowg berjaya menambat hati penonton..hasilnya, aku asyik gelak dr awal smpai akhir kejadian..

ni plak muka budak huduh mane ntah..
(n_n)

No comments: