LoVe

LoVe

Friday, October 22, 2010

Johor-Day 2

DAY 2
hari kedua di Johor diserikan lg dgn kawan2 baru..Ain Nadia & adik lelaki kecilnye..pd hari itu, kami membuang masa di Tesco utk membeli ape2 aje yang kami suke~

pd sebelah ptgnya pula, setelah perut kekenyangan..kami menonton cite 'Mantra' yg konon2 sgt dashyat tuh~ bkn maen lg aku mengambil port depan tv..siap landing bersama bantal lg..pd mulanya mmg aku yg tgk TV..tp last2 TV yg tgk aku~ cite da smpai separuh, aku da siap kroh3~

di sebelah mlmnya pula, kami ke rumah Pak Andak (sekali lg..dan berkali2...)
disuruh mkn, kami mkn.. =)
selepas itu, ramai pulak sedara2 yg dr Muar ni dtg..maka, tugas aku ialah merembat budak2 kecik yg ade..hihihi~
comel kan??

dan aku dgn muka xtaw malu membuli budak2 besar supaya bergamba dgn aku..(konon2 nak jd femes la time tuh..)
kami bergamba sesakan yg bole^^
penat2..

balik tu, b4 tdow sempat lg tgk cite 'Zoo'..wah!! aku gelak tak abes2..besh la woii!! (lg best pd Lagenda Budak Setan tu..)

No comments: