LoVe

LoVe

Wednesday, October 6, 2010

~ housemate ~

pd suatu mlm yg hangat..aku tgh melepak bersama buku2 pelajaran bersama meja study aku berhadapan dgn tv di ruang tamu rumah sewaku..tiba2..

Farah : kteowg nak kuar..pg bintang..
Afifah : nak ikot!!
Aku : nak ikot^^

seisi rumah bgaikan terkesima mendgr suaraku.."biar btol??" mungkin ini yg bermain di kepala mereka..maklumlah, aku ni bkn jenis kaki kuar mlm2 sgt..duk umah ngadap buku je keje aku..
situasi diselamatkan dgn suara Afifah.."ok, jom siap cpt2..5 minit da siap..sape tak siap, kene tinggal.." hehehe..ni la 1st time aku try lepak2 dgn dowg..maklumlah, aku agak pendiam dlm kalangan dowg..sepatah ditanya, sepatah dijawab..10 patah ditanya, sepatah jugak aku jawab..

maka, kami yg siap sedia bersiap nie, siaplah..otw ke bintang tu..ade jamuan raya utk pelajar2 NR uitm..nak singgah tp mcm ramai org + hujan plak rintik2~ (tasek tepi tu bergelora..) maka, kami tak singgah pon, jeling je dr jauh.. =)

smpai la pasaraya bintang yg mcm da nak tukar kpd Giant tuh..aku xda pape nak dibeli..just teman2 dowg je..(aku mmg peneman yg rajen..)
ini adalah Saiha..mahu mencari stoking katanya..so, aku tlg2 la cari sket2..(aku mmg suka menolong org..)

yg berbaju biru ini adalah Farah..dia ade kembar, Farahana..tp kembarnya xda mlm nie..pg test katanya..

apabila Farah & Saiha bergabung..
maka, abes stoking2 dilambakkan..

pg kedai seterusnya..speedmart..
tp singgah 7 eleven dulu..
Afifah tekun mencucuk dwetnya..

aku merembat sekotak jacob's oatmeal cracker di speedmart..
setelah selesai membeli-belah..kami singgah di kedai makan Pak Din..dowg nak tapau makanan..kami berborak dgn rancak sekali..aku pulang dgn perasaan yg puas kerana kebosanan aku mengadap buku2 berjaya dihapuskan..
sekian^^

No comments: