LoVe

LoVe

Thursday, July 25, 2013

Berbuka @ KFC Seksyen 7


Assalamualaikum.

Teruja sangat nak rasa menu baru KFC tu, Seafood Symphony tu la.  Adik Dira yg ada kat Shah Alam ni pun ajak berbuka sama, so mmg kami belanja dia makan KFC la hari ni.




Sape cakap makan KFC time berbuka tak kenyang? Memang kenyang tahap dewa jgk la.
Lagi2 kalau amek ayam tu bahagian isi, tak larat nak habiskan.
Memang tak perlu nak singgah bazar dulu sblum pg KFC tu. Makan yang ni pun da cukup.



My friend, Fakhri with my bro, Syafiq Iqhwan.


Sekian.
Wassalam.
(n_n)


4 comments:

Ahmad Irhaf said...

nyum2...nak lagi dinner kt kfc lah..leh?

aLeXa iXora said...

alaaa, xnak kat KFC da..law ad menu baru n lg sedap baru pg..menu yg ni mmg rasa nasi lemak je..huhu

Ahmad Irhaf said...

menu biasa cam snack plate pun leh wat terliur syg..nak kfc .:)

aLeXa iXora said...

kita try restaurant lain la plak..KFC da biasa sgt..
burger bakar abang burn pun kte blum try lg.. :)