LoVe

LoVe

Saturday, April 24, 2010

~ kimbab's day~



time nie..
jaja janji dgn aku law dye nak masak kimbab nt dye ajak aku..
aku kan suke masak2 nie..
sbb aku kan suke mkn..hehe~


so..
ari yg dijanjikan tlah pom tiba..
jaja jempot aku kat umah sewa lama aku (flat sec7)..
ke umah sewa dye yg dkat je dgn umah sewa baru aku (apartment sec7)..

sume bahan2 da ade..
so....
agenda dimulakan...

firstly..
mane2 bahan yg kene goreng, kte goreng..
mcm carrot nie..
kejap je..
pas2,
ni la bhn2 laennye..
ni sume yg mentah2..
segar dr ladang..hehe


hah..
yg nie plak yg da siap dmasak..
& dpotong mgikut saiz n bentuk yg dkehendaki..


sng je..
law ade sume nie..
kompem kimbab menjadi..
hehe~




pas2..
bwat punye bwat punye bwat...
jeng3..!!!
jadilah KIMBAB!!
huhu~



mula2, sket je..
pas2, banyak la!!
yummy2~



hah..
tgk la nie..
betapa byk nye yg kami bwat..
hehe~



yg panjang2 dipotong2kan..
& disusun sesuka ati..



itulah kisah aku bersama kimbab!!
huhu..
nice food..
i like..!!
dats all...
papai =)

No comments: