LoVe

LoVe

Thursday, April 15, 2010

~PaMeRaN AiR FoRcE~



HELLO WORLD!!
aku saje2 je time nie g melawat booth smbil2 teman si zack nie..
alang2 2 bwk kamera gak..haha
aku kan mmg 24jam dgn kamera aku..
so, asik tgkap pic jela..
haha!!


zack bersama aku..
n aku bersama zack a.k.a ikha..


time nie kteowg dikunjungi oleh pak guard yg bergelar pesara tentera..
huhu!!
best borak2..
hehe~


hah!!
da penat2, kita take a break jap..
kita minum dlu!!


bila da mula bosan duk kat c2..
mula la kaki menjalankan operasi merayapnye..
ni time kat booth fakulti FSKM..
sempat lg..
haha!!


ni la wajah2 keceriaan..
bwu pas melawat booth2 laen..
tgk si zack 2 smpai dpt hadiah..
yeay!!

zack, aku...
pn hazwani n farizani..

dats all 4 now..
aku kene balik cpt ptg 2 coz kene siap2 gerak ke puncak alam..
ade keje kat sane..
papai!! =)

No comments: