LoVe

LoVe

Monday, March 21, 2011

Umi...

Aku meraup wajahku setelah selesai berdoa ke hadrat Ilahi selepas solat maghrib. Hati berkata-kata:
"Dira tak penah miss sebut nama kowg semua, lagi2 family and sahabat karib. Semoga berbahagia selalu semuanya. Walaupun Dira dah takda kelak. Senyumlah sbb Dira mmg suka buat korang senyum. Tp nape la, korang suka buat Dira marah. sabor jela, haish!! "

~tut2, tut2~
1 message receuved.
Telefon bimbit dicapai. Belum sempat aku membacanya, ada panggilan masuk..

Hurm, panggilan dari umi. Lantas bibir mengumtum senyum. =)

umi: demam lg ko??
aku: ho...
umi: da lamo mano da demam??
aku: seminggu...
umi: umi suruh doh kan pg klinik, dok g lg ko?
aku: dok lg...
umi: haish, mana buleh wat gitu. sibok setaro mano gak sapa nak g klinik pon tokleh. G klinik 2..
aku: hehehehehe..
umi: jgn duk wat gitu, mana taw ada denggi ke..loni mcm2..
aku: hola2..
umi: jgn duk hola2 jah, g klinik tuh..
aku: ho....
umi: duk wat gapo td?
aku: baru pas maye gorik..
umi: make doh?
aku: make doh td..beli nasi lemak keda bawah ni..
umi: ho, takpo la gitu gak..g klinik tuh..
aku: ho...
umi: keno g jugak, esok tuh g..g esok terus..
aku: hola2..esok la..

Degil~ Yeah, itulah anak kesayangan parents yg plg unik. Aku kalau takda org nak heret aku pg klinik, takda org nak teman aku pg klinik ke mmg haram aku tak pg. Kecuali demam da tahap kritikal.

kesimpulannya: kakngah rindu umi!!
T___T




No comments: