LoVe

LoVe

Tuesday, March 22, 2011

Berdarah...

Kat klinik td. Ikut jela ckp umi..

doktor: da brape lama awk demam??
aku: seminggu..

suhu badan diambil.

doktor: disebabkan awk demam da lama, awk kene amek darah. Pg kat makmal sana, da siap tggu sy panggil yea..
aku: ok doktor, terima kasih.

masa berlalu.

giliranku dipanggil lagi.

doktor: ok. Darah awk takda denggi ke, H1N1 ke. Cuma ada jangkitan kuman.

dalam hati. Da byk kali sy dgr doktor hoi, ayat same je..
"DARAH AWK ADA JANGKITAN KUMAN"

da biasa sejak dulu lagi. setiap kali sy demam, mmg ayat 2 yg doktor bg. jangan hampiri sy lg. Sy pembawa kuman yg boleh membawa maut..

doktor: ok, nt sy bg ubat demam, batuk, selsema dan antibiotik sekali. awk ada alahan antibiotik tak?
aku: takda..
doktor: ok, awk boleh amek ubat kat kaunter luar..
aku: terima kasih doktor (senyuman diukir)


ANTIBIOTIK JUGAK LA YG BUAT AKU MAMPU BERTAHAN HINGGA SEKARANG..

SENYUM SOKMO LAH!!
(n_n)


No comments: