LoVe

LoVe

Saturday, October 22, 2011

Anugerah Dekan 2011


Tajuk: Majlis Anugerah Dekan FSKM sesi final exam April 2011

Tarikh: 22 Oktober 2011
Lokasi: Dewan Sri Budiman, UiTM Shah Alam
Agenda: Makan2, senyum2, naik pentas amek hadiah, balik tgk cerekarama (siap tapau lg extra food taw. Mmg jenis tak membazir)

NUR NADIRA BT CHE ABD AZIZI
Yes, that is my full name..
Kebanyakkan org ckp nama abah sy pelik, dah ada ABD nak jgk CHE. Mana la sy taw, tanya la atok nenek sy~ Tp selalunuya org salah sebut nama abah sy, pantang keturunan sy taw tak!!

Nama sy jgk yg mmg comel lotey~
NUR NADIRA yg bermakna cahaya yg unik @ khusus..
Pendek kata: satu dlm sejuta~
Panjang kata: susah nak carik org mcm nih~
Kawan2 kata: 1st time aku jumpa org pelik mcm ko ni~
Koibito kata: awk ni pelik tp sy lg pelik. Huh? Nak berlawan sape plg pelik ke? Peliknya awk ni~
Ustazah kata: Nadira ni mmg pelik. Law pelik ke arah kebaikan mmg bertuah la. Jgn pelik ke arah yg kejahatan sudah. InsyaAllah. ^^
dah2! stop!
Nak cite benda lain nih!

Dira yg tak suka bermekap2 terpaksa memekapkan diri malam tuh~
Dan sebenarnya~ Ini lah baju yg Dira beli utk raya puasa hari tuh tp baru pertama kali ada masa utk memakainya. Nampak sgt raya hari tuh bz smpai tak tukar baju~ ^^

Control ayu nampak~ bersudu-suduan lg taw~

Dira mmg tak control2 la~ Nah, amek ni satu bekas terus~

Dah kenyang kan, tp tu lah suka menggigit~ Dah jd tebiat~ Nak wat camne~







Jumpa lg next sem okay!
INSYAALLAH, AMIN YA RABBAL ALAMIN......

Sekian.
Wassalam.
(n_n)

6 comments:

Fakh said...

fuhyoo..tahniah2..mmg layak dapat dean list..

nura syikin said...

kak nadira cun la ,,,

nura syikin said...

kak nadira cantik ,,,

aLeXa iXora said...

domo arigato gozaimasu!!
1st time org ckp sy cantik, dulu org ckp sy sweet je..cun tak, cantik pon tak..hehe~

Fakh said...

=_=''

aLeXa iXora said...

erkk..nape mcm 2? x sweet la awk..haha