LoVe

LoVe

Saturday, July 16, 2011

Purse baru

Assalamualaikum. ^^

Disebabkan purse yg Dira guna sekarang tunggu masa je nak hancor, umi bagi Dira purse baru. Exceli takda la baru sgt pon sbb ni purse adik Dira. Dia beli da lama cuma dia tak guna. Tadi dia beli lg yg lain. Adik Dira yg pompuan tuh law bab shopping2 ni mmg pro terutama sekali bab menghabiskan duit umi. Yelah, beli je tahu, gunanya tak.

Ni lah purse Dira yg asalnya. Purse la sgt kan, da mcm wallet je rupanya. Siyes, mmg da koyak rabak da terutama sekali tempat letak IC tuh. Huhu~ Dira beli time kat Shah Alam, rasanya sem lepas kot. Tak ingat sgt da tp yg Dira ingat beli kat PAS, masa tu kuar dgn Ikha. RM10 je. ^^


Ni yg baru umi bagi td. Cantik je kan? Ntah nape adik Dira taknak pakai. Walhal lawa apa. Kecik jugak lbh krg je dgn yg lama tuh. Tapi yg ni mcm pompuan sket. Pink kaler pulak tuh. Uhuk2~ Yg lama tuh tetap lawa bg Dira. Dira tak suka pakai purse yg besar2, panjang2 tuh. Tak suka sbb tak muat nak letak dlm poket. Hehehe~

Dira suka benda yg kecik2, yg simple2. Yg senang nak bawak. Law nak kuar mana2, takyah nak bawak handbag da sbb muat letak dlm poket seluar je. Hihi ^^

Sekian.
(n_n)

2 comments:

siti hajar said...

kecik2 tapi cantik..
:)

aLeXa iXora said...

yup, comel je. ^^