LoVe

LoVe

Tuesday, November 23, 2010

Mac De

dr Bukit Panau, aku pulang ke rumah sendiri bersendiri2 sbb family da blek awl sbb adk aku nak SPM sbb dye form 5..hehe~ naek keretapi..berdating dgn BFF time form 4 & 5 dulu..naek keteapi same, tp naek ketepi bkn ditempat yg same..duduk pon xnmpak batang hidung masing2..so, sama tp xserupa..(watever~)


ni lah dye MIMI HASMIRA..time cuti je kteowg dpt jumpe..skang dye study kat Uitm Machang, Kelantan.. =)

aku janji nak belanje dye law dye teman aku pg beli suar kecik & baju kecik..haha!! dye perasan, tiap kali aku ajak dye dating je tentu aku beli benda2 kecik mcm tuh..ade la dlm 3,4 kali..alasannya?? time cuti2 ni lah aku dpt beli..lg pon kat S.Alam xbest..da la xlawa, mahal plak tuh..baek aku beli kat kelate je..(hujan batu di negeri org, hujan emas di negeri sendiri..lbh baek hujan di negeri sendiri..hihihi)

kami menjamu selera di Mac De..restoren plg cool di Tanah Merah.. =)

best & amat berpatutan!! =)
aku pulang ke rumah dgn membawa nutrigen yg dibeli di pasaraya berdekatan..utk sape? diriku & adik2..(nutrigen sudah jd minuman wajib aku di S.Alam..)

drpd keteapi ke bas..drpd bas, naek kete lg..bwu smpai umah aku..hujan lebat gler..so, basah kuyup tuh mmg jadi hobi aku time hujan2 nie^^
smpai je di rumah, mmg nutrigen aku diserang..(umi & abah pon turut minum sekali..)

sekian..
(n_n)

No comments: