LoVe

LoVe

Tuesday, November 9, 2010

~ Cuti semester pertama yg kedua ~

spt yg tertera di tiket..cuti aku plg awal bcoz paper aku rapat2..malas nak berlama2 di S.Alam..pening pale sbb bwu abes exam..& jg sbb last paper is killer paper..malas nak pk hal2 tersebut lame2, so abes je exam 7hb..8hb aku terus pulang ke kg halaman~

pakcik aku yg anta ke stesen bas sec17..kali ni aku ade geng..clasmet aku, Suhaida..tak planning pon beli tiket nie..tup2 same bas..aku smpai awal, so naek la bas awal..Su smpai lewat beberapa minit..& meminta aku menemaninya ke tandas..kami trun memandangkan pkol 9 nak bertolak tu lambat ag..(based on jam tgn aku)

Malang tak berbau!! sekembalinya kami di tempat bas td..ianya sudah ghaib~ magic sungguh bas itu..sob3~ =P
kami diselamatkan oleh akak yg handle bas..dye menyuruh kami menaiki bas lagi satu & WAJIB tukar bas di hentian Putra nt..(law x, hlg2 la segala barang2 aku yg duk lam bas tuh..lg2 lappy nie..)

fuhh!! naseb baek..tp aku..(taw2 la ble aku da naek hangen mcm mane upenye..bagai T-rex naek minyak) pakcik bas tu pon sengal jugak!! blom pkol 9 da melancarkan bas~ semasa dlm bas mmg aku xtenteram..(walopon jaminan kembali ke bas asal diberikan..) aku masih bengang!!

smpai je kat Putra, mmg kami twos twon & dptkan bas kami yg sebenar! fuhh!! kelegaan di tahap maksimum umpama melepaskan beruk ke hutan~
plg best, seat sebelah aku kosong..ape lagi! aku memenuhi ruang2 yg ade sewenang2nya..

smpai je kat umah..aku xda keje laen, bikin huru-hara hingga subuh^^
selesai solat, aku bersantai (konon2) di depan tv bersama bantal yg lembut dipeluk..& spt yg kowg dpt jangka..aku tertidow dpn TV!! maka spt biasa, aku mengejotkan diri dr tempat tdow di kala mknan tgahari tlh siap..hehe~

p/s: Jgn twon dr bas selagi blom smpai ke destinasi.. (n_n)

No comments: