LoVe

LoVe

Sunday, May 2, 2010

~ wedding's day ~



time nie..
ikot family angkat aku pg keduri..
gpon da lame aku xjoin benda2 camnie..
windu plak nak join nie!!
2 yg aku terus setuju bila dipelawa..



nie time kat umah pengantin lelaki kat sec24..
aku tlg pe yg patot je..





hehe..
ade bdak pompuan ni tlg aku..
tlg kacau..haha



ha..bile da ready sume..
kte pom pe lg..
bwat la perarakan ke umah pengatin perempuan..
kat Klang je..
ari 2, mmg panas siot..
naseb baek bwk sunglass..


dah smpai pom!!
pengantin lelaki dikendaki menunggu pengatin perempuannya..
sabor yea..
hehe~


hah!!
dtg pom yg ditunggu2..
pas2,
siap ade pesembahan silat ag..
iyah2!!



& part yg plg best..
n yg plg aku suke sgt..
makan time!!
huhu~
sodap tol hgga menjilat jari..
kui3~



hehe..mkn jgn xmkn yea..
peace!! =)




sesi begambar..
ni la dye pasangan raja sehari..
bagai pinang dibelah dua..
huhu~


aku pom nak bgambar gak..
pantang nampak bdak kecik yg cute..
mesti nak pg dekat..
ni yg sempat aku sambar..
haha~
amacam?
cute kan..
hihi~

ari 2 mmg best gler..
penat pom ade.. =)
dats all jela dlu yerk..
tata!! (n_n)

No comments: