LoVe

LoVe

Friday, February 19, 2016

Derma Darah kali ke-6 (INTEC)


Assalamualaikum.

Im very happy today because i have a mission to be completed.
Blood donation. ^^

But according to my health conditon, im not feeling well.
Nevamind, its just a small matter.


Since i want to donate my blood, i have to make sure to get an enough sleep a night before & of course i have to eat well. Muahahahahaha.


Jap, aku dah kenapa skipping london bagai..
Senanya kan, pagi tu aku dah lambat, jadi aku tak sempat nak amik buku merah yg cumil ni.
Nak dipendekkan cite, aku balik umah dalam pukul 3 tu suh membe aku campak je dari tingkat atas..apa ada hal kan? hahaha~



Senanya aku sesat weii kat Klang tu.
Aku nak cari Vitar Group je..pusing2 dalam hujan bagai.
Derita kan.

Aku dah inform kat boss dah. Boss kata pigi je kat Intec Seksyen 17 tu kan senang.
Itulah nak g yang dekat tapi sesat.
Lastly, aku relakan jua hati ini ke Intec.


Alhamdulillah.
Dipermudahkan segala urusan. ^^












ALHAMDULILLAH. ^^
Bila dah settle semua boleh lah pulang ke opis semula..phew!


Malam tu kengkawan ajak lepak sama-sama.
Ok jommmm.


 Penat.
Tapi tulah degil.




Sekian.
Wassalam.
(n_n)

No comments: