LoVe

LoVe

Tuesday, September 18, 2012

Majlis Ramah Mesra Dato' VC

Assalamualaikum.

Hari Selasa yg sgt indah utk pg kelas gara-gara semalam cuti umum sempena Hari Malaysia.
Dapat pulak info dari teman-teman tentang majlis makan-makan utk pelajar NR bersama Dato' Sahol malam ni. Tak sabar nak tggu malam sbb nak makan puas-puas. =P



Bersama Farah dlm lab computer. Kami selalu je kebetulan terpakai baju yg hampir sama warna. =P
Farah ni baik taw sbb selalu tumpangkan Dira balik dgn kereta dia. hehe. ^_^

Seharian berkelas sampai ke petang..penat la jgk. hadoi~

Pada sebelah malamnya pula, saat yg paling dinanti-nantikan.
jeng3~


Lokasinya adalah di hadapan Giant Pusat Komersial, Seksyen 7. Dekat sgt la dgn umah Dira kan, kalau jalan itik pun sampai. =P

Housemate Dira ikut sekali, Lia & Efa. Classmate pun ramai yg datang. Mmg penuh semua khemah yg ada.

Tapi yg plg best bila si cinta hati pun turut meluangkan masa. kui3~


Haa, Dira da nampak macam belon kan? Maklumlah juara makan kan. Siap tapau makanan lebih wat balik umah lg woo. =P


Kami sgt gembira hari ni. Memang agak penat tp sgt enjoy.


Tapi yg penatnya lepas tu kena siapkan kerja English ni pulak.
My lecturer, Pn. Radiah give a task to our class to do a short presentation to introduce ourself by using flowers or insects that represent us. (ceh, speaking terus. Oh, my English!)
Therefore, we have to study the behaviour and characteristics of them and then compare with ourselves.


As a girl, I choose a flower that suits me. (udah-udah la speaking tu)


Haa, mesti korang tertanya-tanya kan Dira pilih bunga ape. Dari sini pun da nampak bunga tu cantik sgt mcm Dira (perasan!!)

Kalau nak tahu, kena tunggu esok ya! =P

Sekian.
Wassalam.
(n_n)

2 comments:

mochalover said...

elllehhhh, saje la tuh nak bodek orang! hehehhehhe

aLeXa iXora said...

mmg, Dira kan kaki bodek..haha =P